Izobraževanje
Dogodek: Lahko branje – dostopnost za vse
Lahko branje pomeni, da so informacije napisane tako, da jih lažje razumejo vsi. Dogodek je namenjen vsem, ki jih zanimata dostopnost in vključevanje.
Pozdravni nagovor:
Samo Turel, župan Mestna občne Nova Gorica
Irena Škvarč, direktorica Goriške knjižnice
Predstavitve:
- Saša Lesjak (Zavod Risa): Kaj je lahko branje in zakaj je pomembno?
- Aksinja Kermauner (avtorica, pedagoginja in ambasadorka lahkega branja): Predstavitev knjig v lahkem branju
- Karmen Sadar (ambasadorka, bralka in članica časopisa 20 MINUT): Kako bralci sodelujejo pri nastajanju lahkega branja?
- Branka Mrđenović (Kompetenčni center Lahko branje): Vključujoče prakse v knjižnicah: primer Koroške osrednje knjižnice dr. Franca Sušnika
Moderira: Polona Palčič
