Vipavska dolina
april 2025
p t s č p s n
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
Banner top doživetja v Vipavski dolini

Želim prejemati napovednik dogodkov in druge aktualne novice

Nazaj na dogodke

Izobraževanje

Dogodek: Lahko branje – dostopnost za vse

Lahko branje pomeni, da so informacije napisane tako, da jih lažje razumejo vsi. Dogodek je namenjen vsem, ki jih zanimata dostopnost in vključevanje.

Pozdravni nagovor:
Samo Turel, župan Mestna občne Nova Gorica
Irena Škvarč, direktorica Goriške knjižnice

Predstavitve:

  • Saša Lesjak (Zavod Risa): Kaj je lahko branje in zakaj je pomembno?
  • Aksinja Kermauner (avtorica, pedagoginja in ambasadorka lahkega branja): Predstavitev knjig v lahkem branju
  • Karmen Sadar (ambasadorka, bralka in članica časopisa 20 MINUT): Kako bralci sodelujejo pri nastajanju lahkega branja?
  • Branka Mrđenović (Kompetenčni center Lahko branje): Vključujoče prakse v knjižnicah: primer Koroške osrednje knjižnice dr. Franca Sušnika

Moderira: Polona Palčič